Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Σε πρώτο ενικό !!!!!



Τα τρία μεγάλα συγγνώμη που θα πρέπει να πει ο κύριος Κωνσταντίνος Καραμανλής :

1) Συγγνώμη στον Ελληνικό λαό (στο σύνολο του ) για το χάλι που κατάφερα να φτάσω τ η μικρή Ελλάδας μας .Την παρέλαβα διαλυμένη και την αποτελείωσα (όχι φυσικά μόνος μου .Συμβάλανε τα λαμόγια απατεώνες που είχα δίπλα μου και που τους έχω αφήσει να κυκλοφορούν ελεύθερους μεταξύ μας ).

2) Συγγνώμη στους ψηφοφόρους της Νέας Δημοκρατίας , που τους πρόδωσα και που τους κορόιδεψα (sorry τα έκανα τσόντα ) . Τα στελέχη που είχα δίπλα μου και που ήταν δική μου επιλογή κατάφεραν να ξεπεράσουν στην ΄΄ λαμογιά ΄΄ , την αντίστοιχη του Π.Α.Σ.Ο.Κ .

3) Συγνώμη στον θείο μου (να είναι καλά εκεί που βρίσκετε ) για το χάλι που έφτασα το κόμμα που ο ίδιος δημιούργησε .Το ποσοστό που κατάφερα να πάρω σε αυτές τις εκλογές , ήταν το χειρότερο στην ιστορία του κόμματος .Θείε sorry . You know .Not me ………..




Τα τρία μεγάλα ευχαριστώ του κύριου Γεώργιου Παπανδρέου :


1) Ευχαριστώ τον ελληνικό λαό , που έχαψε τις παπαριές που προεκλογικά του είπα και που του έταξα (μα είναι δυνατόν να τα πίστεψαν τόσα πολλά κορόιδα . ¨Ούτε εγώ ο ίδιος δεν το πίστεψα !!!!! )

2) Ευχαριστώ , μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου , τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και τα λαμόγια του , που με την τόσο άχρηστη πολιτική του και επιλογή του (και προεκλογικά ) μου χάρισε την πρωθυπουργία .Και σε εμένα και στα δικά μου λαμόγια (γυαλίζει το μάτι τους τώρα ) .

3) Ευχαριστώ τον μπαμπάκα μου και την μαμάκα μου , που συμφωνήσαν μετά την γέννηση μου , να μου δώσουν το όνομα Παπανδρέου !!!!

Πάμε για μια από τα ίδια . Η μόνη διαφορά είναι , πως τώρα θα έχουμε μουστάκι λαμόγιο .

Κατά τα άλλα , και οι δύο τους , πλακάκια τα έχουν κάνει .

Και ζήσαμε εμείς σκατά και …………αυτοί τρομερά .


Για τα thira-mata ο ανορθόγραφος .

Δεν υπάρχουν σχόλια: