Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

Σεισμός .Τρεχάτε !!!!!!!!!





Σεισμός και καταποντισμός κυρίες και κύριοι .Σεισμός πολλών ρίχτερ .

¨Όλη η Σαντορίνη στο πόδι .
¨Έξω , στις πλατείες , στα πάρκα , στη θάλασσα .Οι παλαιοί θυμήθηκαν τα παλαιά και οι νέοι …………………..!!!!!

Το νησί μας φίλοι μου , δεν κινδυνεύει από κανένα είδος σεισμού και καμία έκρηξη ηφαιστείου .
Το νησί κινδυνεύει από τα λαμόγια και την μαφία που το διοικούν .

Αυτοί , εδώ και πολύ καιρό , ταρακουνάνε το νησί με πολλααααααά ρίχτερ .
Με τις γκάφες τους και την ασχετοσύνη τους καταστρέφουν καθημερινά τη Σαντορίνη .

¨Ένα μεγάλο μπράβο στη πηγή του εγκέλαδου , τη Δημαρχάρα μας , καθώς και στη παρέα του , αλλά και σε αυτούς που μυρίστηκαν καρέκλα και αρχίζουν να τον έχουν από κοντά .
¨Ένα μεγάλο μπράβο στον νέο πρόεδρο του λιμενικού ταμείου .Ο άνθρωπος κουράστηκε πια να περιμένει και σου λέει γιατί όχι .¨Έχω κι εγώ ρε αδελφέ μεγάλη παλάμη .Γεια σου Νικολάκη .Κουβάλα μόνο σου τον σταυρό . Εγώ θα ………………….(συνεχίζεται ).



Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας και θα ακούσουν τα αυτιά μας , Χριστούλι μου !!!!!!!!!



Χαράλαμπε , εδώ είμαστε , μην στενοχωριέσαι !!!!!!!


Για τα thira-mata , και πάλι κοντά σας ο ανορθόγραφος …........
































Δεν υπάρχουν σχόλια: